KAIN JEANS / DENIM BERKUALITI DENGAN HARGA MURAH...!!!

Hai, & Assalamualaikum...

Hari cuti pergi jalan-jalan ke shopping mall, ke kedai kain, mencari kain jeans untuk dibuat DENIM SKIRT / SELUAR JEANS / BAJU JEANS, namun malangnya tidak jumpa yang berkenan di hati.  Ada pun yang jumpa tetapi mahal ya Rabbi...!

Ha, kat sini tak payah susah hati #kedaionlinesizukahc ada jual kain jeans murah-murah... Kualiti memang terbaik dan selesa.  Sesuai untuk dibuat skirt, baju dan juga seluar dan dijahit mengikut citarasa anda sendiri.

Almaklumlah, jika nak beli kat kedai, sampai RM 100++ .  Memang mahal.  Kalau terima pula, ada yang tak muat, ada juga yang terlebih besar, dan ada juga yang tidak menepati citarasa kita.  So, ada juga pelanggan yang suka beli kain je, kemudian upah dekat tailor untuk jahitkan mengikut design sendiri.

So, tak payah susah hati.  Tak payah penat-penat jalan seluruh kedai sampai jumpa yang berkenan kat hati.  Nah, di #kedaionlinesizukahc ada pelbagai streching jeans cantik-cantik uols..

Kalau nak, boleh direct wassap / msj di 017-961 2286 @ email ke sizukaharriscollections@yahoo.com

Terima kasih dan selamat membeli.  Dah beli pasti nak lagi..!!

HITAM / BLACK





BIRU / BLUE









MERAH / RED





KUNING / YELLOW



PUTIH / WHITE







Comments

  1. Semiter berapa rm.. Mcm mana nak oder

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi.. boleh whatsapp/call di 0179612286 ya.. tq sudi singgah =) ada pelbagai lagi kain jeans per meter yang pasti menawan hati awak =)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts